FAQ

 

Vælg en kategori og find svarene på dine spørgsmål

Overvejer du MobiKOM?

Her har vi samlet mange af de spørgsmål vi oftest hører fra vores nye kunder

 

Hvem får vi som netværksleverandør til vores mobiltelefoner?

Vi har valgt at bruge TDC som vores netværksleverandør. Dette har vi gjort, da TDCs netværk har den bedste dækning i Danmark, og vi kan derfor sikre vores kunder en endnu bedre oplevelse, når de skal bruge deres mobiltelefoner.

 

Får alle medarbejdere nye simkort?

Hvis I har valgt at flytte jeres nuværende mobilnumre over til MobiKOM, eller ønsker nye numre, så sender vi nye simkort ud til jer, som er tilkoblet TDCs netværk. Vi sender de nye simkort afsted med det samme, så I ikke risikerer at stå uden dækning på jeres mobiltelefoner, når flytningen er trådt i kraft. De nye simkort passer til alle mobiltelefoner.

 

Hvor lang tid går der, før vores abonnementer er aktive?

I samarbejde med os fastlægges en dato for, hvornår I gerne vil være aktiv kunde hos MobiKOM. Hvis I er bundet af et abonnement hos et andet firma, kan vi flytte datoen for, hvornår jeres abonnementer hos MobiKOM skal være aktive. Dermed er overgangen til MobiKOM uden risiko, da I ikke risikerer at være uden telefoni i overgangsperioden.

 

Hvem sørger for, at vores telefoni virker på den dag, vi bliver flyttet?

Vi sørger for, at alt fungerer på aktiveringsdatoen. Selve aktiveringsdatoen bliver fastlagt sammen med os og jer.

 

Vil vi opleve at stå uden telefoni i forbindelse med overgangen til MobiKOM?

Nej, vi står for flytningen af alle jeres nuværende numre, så de er klar på aktiveringsdatoen. Jeres medarbejdere skal blot udskifte SIM-kort i deres mobiltelefoner. Vores system er lavet således, at det hele kan være opsat og testet på adressen, inden overgangen træder i kraft. Dermed sikrer vi, at alt virker, når overgangen til MobiKOM er fuldført.

 

Kan vi have bordtelefoner med i vores løsning?

Det kan I sagtens. Vi har lavet en tæt integration mellem bordtelefoner og mobiltelefoner i vores teleløsning. Det vil sige, at man som kunde hos MobiKOM kan have både mobiltelefoner og bordtelefoner samlet i én løsning.

 

Skal vi selv opsige vores nuværende løsning?

Nej, I skal ikke gøre noget, da vi står for at opsige jeres nuværende løsning. Når I skifter til MobiKOM, vil vi sørge for, at jeres tidligere løsning bliver opsagt og flyttet den dato, I har ønsket. Så I skal ikke løfte en finger, da vi gør al arbejdet.

 

Kan vi få en teleløsning kun bestående af mobiltelefoner?

I kan sagtens få en ren mobilløsning, der indeholder alle de samme funktioner, som vores teleløsninger der inkluderer én eller flere bordtelefoner. Vi kan sørge for at lægge flere numre ud på de enkelte mobiltelefoner, så I ikke mister de numre, I har i forvejen på jeres bordtelefoner.

 

Kan vi beholde vores nuværende bordtelefoner?

Vi understøtter i dag en række telefoner fra LG, Snom og Yealink. Hvis I er tvivl, så lad os tage et kig på, hvilke bordtelefoner I har og derefter bedømme, om det er muligt, at jeres telefoner kan være en del af løsningen.

Vi sidder klar til at hjælpe dig

Åbningstider Support Man – tors: 08.00 – 16.00 Fre: 08.00 – 15.30 Kontakt os på tlf.: 70 20 32 72 eller via mail mobikom@mobikom.dk. Eller kontakt os via kontaktformuleren herunder

8 + 11 =

MobiKOM Reference – Milton
MobiKOM Reference – Milton