FAQ
Vælg en kategori og find svarene på dine spørgsmål
- Ny kunde
- Bizfone.dk
- Bizfone App
- Browserunderstøttelse
- Internet
- Busylight
- Chrome udvidelse
- Mobiltelefon
- VoLTE og WIFI-opkald
Overvejer du MobiKOM?
Her har vi samlet mange af de spørgsmål vi oftest hører fra vores nye kunder
Hvem får vi som netværksleverandør til vores mobiltelefoner?
Vi har valgt at bruge TDC som vores netværksleverandør. Dette har vi gjort, da TDCs netværk har den bedste dækning i Danmark, og vi kan derfor sikre vores kunder en endnu bedre oplevelse, når de skal bruge deres mobiltelefoner.
Får alle medarbejdere nye simkort?
Hvis I har valgt at flytte jeres nuværende mobilnumre over til MobiKOM, eller ønsker nye numre, så sender vi nye simkort ud til jer, som er tilkoblet TDCs netværk. Vi sender de nye simkort afsted med det samme, så I ikke risikerer at stå uden dækning på jeres mobiltelefoner, når flytningen er trådt i kraft. De nye simkort passer til alle mobiltelefoner.
Hvor lang tid går der, før vores abonnementer er aktive?
I samarbejde med os fastlægges en dato for, hvornår I gerne vil være aktiv kunde hos MobiKOM. Hvis I er bundet af et abonnement hos et andet firma, kan vi flytte datoen for, hvornår jeres abonnementer hos MobiKOM skal være aktive. Dermed er overgangen til MobiKOM uden risiko, da I ikke risikerer at være uden telefoni i overgangsperioden.
Hvem sørger for, at vores telefoni virker på den dag, vi bliver flyttet?
Vi sørger for, at alt fungerer på aktiveringsdatoen. Selve aktiveringsdatoen bliver fastlagt sammen med os og jer.
Vil vi opleve at stå uden telefoni i forbindelse med overgangen til MobiKOM?
Nej, vi står for flytningen af alle jeres nuværende numre, så de er klar på aktiveringsdatoen. Jeres medarbejdere skal blot udskifte SIM-kort i deres mobiltelefoner. Vores system er lavet således, at det hele kan være opsat og testet på adressen, inden overgangen træder i kraft. Dermed sikrer vi, at alt virker, når overgangen til MobiKOM er fuldført.
Kan vi have bordtelefoner med i vores løsning?
Det kan I sagtens. Vi har lavet en tæt integration mellem bordtelefoner og mobiltelefoner i vores teleløsning. Det vil sige, at man som kunde hos MobiKOM kan have både mobiltelefoner og bordtelefoner samlet i én løsning.
Skal vi selv opsige vores nuværende løsning?
Nej, I skal ikke gøre noget, da vi står for at opsige jeres nuværende løsning. Når I skifter til MobiKOM, vil vi sørge for, at jeres tidligere løsning bliver opsagt og flyttet den dato, I har ønsket. Så I skal ikke løfte en finger, da vi gør al arbejdet.
Kan vi få en teleløsning kun bestående af mobiltelefoner?
I kan sagtens få en ren mobilløsning, der indeholder alle de samme funktioner, som vores teleløsninger der inkluderer én eller flere bordtelefoner. Vi kan sørge for at lægge flere numre ud på de enkelte mobiltelefoner, så I ikke mister de numre, I har i forvejen på jeres bordtelefoner.
Kan vi beholde vores nuværende bordtelefoner?
Vi understøtter i dag en række telefoner fra LG, Snom og Yealink. Hvis I er tvivl, så lad vores forhandlere tage et kig på, hvilke bordtelefoner I har og derefter bedømme, om det er muligt, at jeres telefoner kan være en del af løsningen.
Bizfone.dk
Den enkelte medarbejders personlige portal til deres telefoni
Understøtter MobiKOMs Exchange-integration totrinsbekræftelse
Bruger I totrinsbekræftelse fra Microsoft på jeres Exchange-konti, kan I bruge MobiKOMs Exchange-integration.
Det kræver blot, at I whitelister MobiKOMs IP-adresser.
Whitelisting af IP-adresser
Whitelisting af IP-adresser er en nem løsning, da det påvirker alle brugere på domænet på én gang.
Du kan læse mere om hvordan du whitelister MobiKOMs IP-adresse herunder:
Trin 1:
Log ind i din mail server admin portal og gå til Admin
Trin 2:
Klik på Exchange under Administration
Trin 3:
Klik på Forbindelsesfilter under Beskyttelse
Trin 4:
Klik herefter på blyantsikonet for at redigere standardindstillingerne for forbindelsesfilter.
Trin 5:
Klik på +tegnet under listen over tilladte IP-adresser
Trin 6:
Tilføj MobiKOMs IP-adresse til listen over tilladte IP-adresser.
IP-adressen er 91.217.201.0/24
Trin 7:
Klik OK og derefter Gem.
IP-adressen er nu tilføjet til listen over tilladte IP-adresser, og alle brugere på domænet kan synkronisere Exchange med Bizfone selvom Microsofts totrinsbekræftelse er aktiveret.
Appadgangskode
En anden løsning er at oprette en appadgangskode, som kan bruges i stedet. Denne løsning skal dog laves for hver enkelt bruger.
Du kan læse mere om oprettelse af appadgangskoder på Microsofts hjemmeside: https://support.microsoft.com/da-dk/help/12409
Hvilke versioner af Exchange understøttes
Bizfones Exchange integration er kompatibel med Exchange 2010, 2013, 2016 eller Office 365.
Hvordan får jeg bedst mulig lyd i Bizfone
Hvis du oplever forringet eller mekanisk lyd i Bizfone, er der to ting man kan gøre:
1. Deaktiver hardwareacceleration i Chrome
Benytter du Chrome kan det være nødvendigt at deaktivere hardwareacceleration. Det gør du på følgende måde:
Trin 1:
Først skal du ind i indstillingerne for Google Chrome.
Trin 2:
Herefter scroller du helt ned i bunden og trykker på Avanceret.
Trin 3:
Igen skal du scrolle helt ned i bunden til fanen System. Herunder kan du se indstillingsmuligheden Brug hardwareacceleration, når det er muligt og den skal blot slås fra. Derefter er hardwareaccelerationen i Chrome deaktiveret.
2. Justering af lydindstillinger i Windows
Benytter du Windows kan det også være nødvendigt at deaktivere Enhancements under lydindstillinger. Det gør du på følgende måde:
Trin 1:
Højreklik på dit højtalerikon i nederste højre hjørne af skærmen.
Trin 2:
Klik på Lyde.
Trin 3:
Højreklik på din standard lydenhed.
Trin 4:
Tryk på Egenskaber.
Trin 5:
Tryk på Enhancements.
Trin 6:
Her sætter du flueben i Disable all enhancements. Derefter er Enhancements deaktiveret. Vær opmærksom på, at det ikke er alle computere, der har disse indstillinger.
Hvad gør jeg, hvis jeg ingen lyd har i Bizfone?
Hvis du oplever, at der ikke er lyd i Bizfone, kan det være fordi, at du skal tillade lyd i Chrome.
Trin 1:
Imens du er i Bizfone, så klik på hængelåsen og vælg Indstillinger for websites.
Trin 2:
Trin 2: Du scroller ned og under Lyd vælger du Tillad.
Trin 3:
Til sidst refresher du siden i Bizfone.
Bizfone App
MobiKOM´s mobile adgang til medarbejderens og virksomhedens telefoni
Skal jeg stadig bruge de gamle tastekoder?
Nej, vi har pakket de traditionelle tastekoder ind i simple genveje, så du kan aktivere funktionerne med bare få klik. De gamle tastekoder ligger dog stadigvæk i vores system, så hvis du ikke ønsker at benytte app’en, eller ikke har mulighed for det, så kan du stadigvæk bruge de gamle tastekoder.
Når folk ringer til min mobil, åbner app´en så af sig selv?
Nej, det er desværre ikke muligt at få den til at åbne automatisk. Både i Android OS & iOS skal du blot trykke dig ud af opkaldsskærmen, ved hjælp af “hjemmeknappen”, og derefter gå ind i app’en. Det kan kun fungere på denne måde, da man ikke må skifte den originale “kaldsfunktion” ud.
Er taksten den samme om man bruger app´en eller ej?
Taksten er helt den samme, og har du en mobilpakke, vil app’en naturligvis benytte den.
Kan jeg bruge Bizfone app´en i udlandet?
Nej, det er på nuværende tidspunkt ikke muligt at benytte vores Bizfone app i udlandet.
Ringer jeg ud med IP (softphone) med Bizfone app´en?
Vi benytter TDC som vores netværksleverandør. Det betyder, at du bruger deres mobil GSM netværk, hvad enten du ringer fra app’en eller fra telefonens egen opkaldsfunktion.
Kan jeg med fordel købe mig en datapakke og benytte den?
Det er muligt at tilkøbe en datapakke, hvis du fx går meget på nettet med din smartphone. Dermed er du sikret en fast mængde data hver måned til en fast pris.
Hvor meget data kræver app´en?
Vores Bizfone app har et meget lille databrug, men det påvirkes naturligvis af, hvor meget du bruger den. Hvis du bruger den regelmæssigt, vil den cirka bruge 10MB. pr. måned.
Hvilken mobildataforbindelse skal jeg som minimum have for at bruge Bizfone app´en?
Det er ikke et krav, at du har 3G/4G dækning på din telefon for at benytte Bizfone app’en. Du skal dog være opmærksom på, at telefonen skal have adgang til enten EDGE, GPRS eller Wi-Fi for at hente data. App’ens opkaldsfunktioner kan ikke bruges over EDGE, da EDGE ikke tillader samtaler og dataforbrug på samme tid. Vi anbefaler dog, at du som minimum har 4G på din smartphone, så du får den bedste brugeroplevelse.
Er der forskel på Bizfone app´en til iOS og Android?
Nej, funktionalitet og design er ens, om du bruger den ene eller den anden smartphone.
Kræver det nogen form for installation på min telefon?
Når du har downloadet app’en i Apples App store eller via Google Play, og den dernæst er installeret, så vil app’en være helt klar til brug.
Kan alle få en bruger til Bizfone app´en?
Du skal være kunde hos MobiKOM for at bruge Bizfone app’en. Derudover skal du have en Bizfone bruger, som kan oprettes på www.bizfone.dk, hvor du klikker på ”Ny bruger” og indtaster dit telefonnummer. Herefter bliver du ringet op og får en firecifret kode, som du skal benytte ved første log ind.
Koster det ekstra at benytte sig af Bizfone app´en?
Nej, det koster ikke ekstra at benytte Bizfone app’en. Du skal dog være opmærksom på forbruget af data, som er ca. 10MB om måneden ved normalt brug.
Hvor kan man hente Bizfone app´en?
Vores Bizfone applikation kan hentes i Apples App Store & Androids Google Play. Det nemmeste er, at gå op i søgefeltet og skrive “Bizfone” og dernæst trykke på app’en. App’en bliver automatisk downloadet, hvor den efterfølgende installerer sig selv.
Hvilke smartphones kan bruge Bizfone app´en?
iOS 10.0 eller en nyere version. Ældre versioner af iOS er ikke kompatible med alle app’ens funktioner. Android 5.0 eller en nyere version. Ældre versioner af Android er ikke kompatible med alle app’ens funktioner.
Hvad koster Bizfone app én?
App’en er gratis og kan downloades i Apples App Store & Google Play.
Gennemtestet i følgende browsere
MobiKOMs forskellige hjemmesider virker i de mest benyttede browsere
Understøtter ikke Bizfone Softphone**
MobiKOMs hjemmesider (herunder Bizfone.dk) er testet og virker på de to seneste versioner af ovenstående browsere. Ovenstående browsere skal benyttes på enten PC eller Mac, og det er nødvendigt, at du som minimum benytter Windows 7 eller Mac OS X 10.7.
Der kan være andre/ældre browsere, hvor MobiKOMs hjemmesider virker, men dette kan vi ikke garantere. Vi anbefaler derfor, at du benytter den nyeste version af Google Chrome eller Mozilla Firefox til enten PC eller Mac.
*I Firefox kan der ikke differentieres mellem lydenheder. Det vil sige, at samtalelyd og ringetone afspilles fra den samme lydenhed, fx et headset.
**Generel funktionalitet på Bizfone.dk understøttes i disse browsere, men softphone-funktionalitet understøttes ikke.
Vores software er ikke nævnt her?
Vi tester kun med de mest almindelige browsere og styresystemer som vist ovenfor. Vi kan derfor ikke garantere, at vores hjemmesider virker i andre browsere og styresystemer. Det betyder dog ikke, at vores hjemmesider ikke kan virke i andre browsere og styresystemer. Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål.
Browsere på tablets og mobiltelefoner?
Vi tester ikke brug af browsere på tablets og mobiltelefoner og kan derfor ikke garantere, at vores hjemmesider fungerer optimalt på disse.
Visning på storskærme?
Vores storskærmsmodul virker på alle digitale skærme. Vores storskærmsmodul er browserbaseret og kan derfor benyttes med de browsere og styresystemer, som vi anbefaler ovenfor. Til at styre storskærmsmodulet på en skærm anbefaler vi, at man tilkobler en computer, en Chromebit eller en Raspberry Pi og derudover sørger for, at den er opdateret med den nyeste browser.
Hvad med brug af fjernskriveborde?
Vi tester ikke brug af fjernskriveborde, da der er mange netværksmæssige restriktioner, som ligeledes kan variere. Vi kan derfor ikke garantere, at vores hjemmesider fungerer ved brug af fjernskriveborde fx. Citrix.
Internet fra MobiKOM
Mest stillede spørgsmål
Kan man køre IP telefoni over internettet?
Ja, det kan I. Med telefoni fra MobiKOM har I den store fordel, at udstyret har en port udelukkende til telefonien. Dette er med til at sikre, at samtalekvaliteten altid er i top. Dette kaldes Quality of Service og gør, at telefonerne altid har førsteprioritet, når de benyttes. Porten til telefonien kører også på et lukket kredsløb, så linjen er helt sikker.
Kan man få hjemmearbejdspladser med i løsningen?
Ja, det er muligt for jeres medarbejdere at få en hjemmearbejdsplads med vores netværksudstyr. Vi leverer også en router med indbygget firewall og Wi-Fi.
Hvem installerer internetforbindelsen?
Dette kan I enten selv gøre, og ellers kan vi gøre det for jer.
Hvordan får jeg internet fra MobiKOM?
Leveringstiden på fiberforbindelser kan variere mellem 4-12 uger. Det afhænger ofte af, om der skal udføres gravearbejde i forbindelse med installationen.
Hvorfor tilbyder I internet igennem TDC og SE?
Vi har indgået et samarbejde med TDC og SE (tidligere Syd Energi), som dermed sikrer en høj national dækning. TDC bliver brugt på alle kobberforbindelser og både TDC og SE på vores fiberforbindelser.
Hvem står for service/support og vagtordning?
MobiKOM har en 24 timers døgnservice på alle linjer, hvad enten det er om aftenen eller i weekenden. Fejlretningen sker inden for 1 time, og der kan stå en tekniker på jeres adresse inden for 3 timer, hvis ikke problemet kan løses på afstand. Se evt. vores SLA for yderligere information. MobiKOMs vagtservice kan kontaktes på +45 70 20 32 72 uden for normal åbningstid.
Kan alle få xDSL?
Cirka 80% af Danmarks private og erhvervsejendomme har i dag indlagt kobber. Hastighederne kan dog variere meget – alt efter hvilken type kobberledning der er forbundet til ejendommen, samt hvor tæt/langt væk man er lokaliseret fra en central.
Kan alle få en fiberforbindelse?
Som udgangspunkt kan alle få en fiberforbindelse. Det er dog langt fra alle lokationer, der har gravet det ned i forvejen. Lokationer uden en nedgravet fiberforbindelse skal først have gravet fiberkabler ned, hvilket er muligt langt de fleste steder.
Hvad er forskellen på xDSL og fiber?
xDSL kører på de klassiske kobberlinjer, som findes i de fleste ejendomme i Danmark. Forbindelsernes hastighed varierer meget, og ofte er downloadhastigheden markant højere end uploadhastigheden. Fiber er en nyere teknologi, som kører synkront, hvilket vil sige, at man med en fiberforbindelse har den samme download- og uploadhastighed, fx 100/100 Mbit. Fiberforbindelser er mere stabile og fås typisk med højere hastigheder end xDSL-forbindelser.
Busylight
Visuel visning af medarbejdernes status i kontormiljøet
Virker Busylight til Mac?
Nej, Busylight virker på nuværende tidspunkt kun til Windows.
Starter Busylight-app’en automatisk op, når computeren starter?
Ja, når man første gang har installeret Busylight-app’en og logget ind med sine loginoplysninger til Bizfone, vil den kører automatisk i baggrunden, når computeren er tændt.
Virker Busylight også til andre enheder end Bizfone?
Ja, Busylight virker til alle vores enheder, uanset om du bruger bordtelefon, mobil eller Bizfone.dk.
Hvad skal vi være opmærksomme på, hvis vi bruger Busylight sammen med andre programmer?
Hvis I i forvejen bruger Busylight til fx Skype for Business eller andre klienter, kan det skabe uoverensstemmelser i visningen af jeres telefonistatus. For at være helt sikker på, at vores Busylight virker korrekt, kan man derfor vælge kun at benytte vores Busylight-app.
Chrome udvidelse
Med Bizfone-udvidelsen er telefonnumre på hjemmesider klikbare og kan ringes op direkte fra siden, når du klikker på dem.
Hvordan installerer jeg Bizfone-udvidelsen?
Gå ind på Chromes Webstore og installér udvidelsen.
Herefter skal du logge ind med dit login til Bizfone.
Virker Bizfone-udvidelsen til alle browsere?
Udvidelsen virker kun til Google Chrome.
Virker Bizfone-udvidelsen både til Windows og Mac?
Ja, så længe du benytter Google Chrome som din browser.
Hvad er klik-og-ring?
Med Klik-og-ring-funktionen bliver telefonnumre på alle hjemmesider klikbare, hvilket er markeret med blå skift og et lille Bizfone-logo foran nummeret. Når du klikker på nummeret, kan du vælge at ringe op til det fra din Bizfone.
Funktionen er som standard aktiveret, men du kan slå den fra under indstillinger, ved at klikke på Bizfone-ikonet.
Kan jeg ringe til udenlandske numre med klik-og-ring?
Udvidelsen understøtter kun opkald til danske numre.
Hvilket nummer ringer jeg fra, når jeg ringer med Bizfone-udvidelsen?
Når du ringer op via udvidelsen, bliver du bedt om at vælge, hvilken af dine enheder du vil ringe fra. Hvilket nummer du ringer fra, bliver bestemt af den ringeprofil, der er aktiv på din Bizfone.
Kan jeg installere udvidelsen på min telefon?
Nej, udvidelser til Google Chrome kan ikke installeres på mobilen.
Kan jeg ringe op fra Chromes søgefelt?
Ja det kan du. Skriv bizfone i adresselinjen og tryk på tab-knappen på tastaturet for at søge blandt kontaktpersoner og ringe dem op via Bizfone.dk.
Mobiltelefon
Herunder finder du svar på de fleste spørgsmål omkring de nyeste funktioner til din mobiltelefon
Kan jeg få eSIM hos MobiKOM?
Nej, ikke på nuværende tidspunkt.
Vi understøtter desværre ikke eSIM på nuværende tidspunkt.
eSIM til Apple Watch understøttes heller ikke på nuværende tidspunkt.
VoLTE og WIFI-opkald
Herunder finder du svar på de fleste spørgsmål omkring VoLTE og WIFI-opkald
I din telefons indstillinger findes muligheden for at aktivere teknologien.
Se nedenfor hvordan du aktiverer WiFi-opkald på de tre største producenters telefoner såfremt din telefon understøtter teknologien.
Aktivér WiFi-opkald på iPhone
1. Vælg “Indstillinger” og derefter “Telefon”.
2. Vælg “WiFi-opkald” og slå “WiFi-opkald på denne iPhone” til.
Når Wi-Fi-opkald er tilgængeligt, vises “Wi-Fi” efter navnet på din operatør på statuslinjen, og alle dine opkald går gennem Wi-Fi.
Aktivér Wifi-opkald på Samsung
1. Vælg “Indstillinger”
2. Vælg “Wi-Fi-opkald” og slå den til. Vi anbefaler indstillingen ”Mobilt netv. foretrækkes”.
OBS: For at WiFi-opkald kan fungere på din Samsung-telefon, skal den være købt i Skandinavien.
Aktivér Wifi-opkald på Huawei
1. Vælg “Indstillinger”
2. Vælg “Mere”
3. Tryk på “Wi-Fi-opkald”
4. Slå “Wi-Fi-opkald” til
5. Tryk på “Tilstand” og vælg “Foretrukket 4G-netværk”
OBS: Opsætning af WiFi-opkald på Huawei telefoner kan variere efter hvilken model du har.
I din telefons netværksindstillinger. Såfremt din smartphone understøtter teknologien.
Det er umuligt at give én beskrivelse af hvordan du aktiverer dette på din smartphone, da funktionen har forskellige navne hos de forskellige producenter. Nedenfor kan du dog se hvordan det aktiveres på iPhone og en generel beskrivelse af hvor du finder indstillingen på Android-telefoner.
iPhone:
Gå til “Indstillinger” > “Mobilnetværk” > “Indstillinger til data” > “Tale og data”, og tryk på “Slå VoLTE til“
Android:
Gå til telefonens indstillinger og vælg indstillinger for netværk. Vælg eventuelt indstillinger for mobilnetværk – om nødvendigt vælg det rigtige SIM-kort og find indstillingen der aktiverer Voice over LTE. Indstillingen kan have forskellige navne og kan gemme sig under avancerede indstillinger.
En lang række af nyere smartphones har dette indbygget. Se listen nedenfor
Som flere og flere nye modeller kommer på gaden, vil listen nedenfor blive uaktuel, men pr. 1. november 2020 understøtter følgende modeller VoLTE og WiFI-opkald:
Producent | Enhed |
Apple | iPhone 11 / A2221 |
Apple | iPhone 11 Pro / A2215 |
Apple | iPhone 11 Pro Max / A2218 |
Apple | iPhone 6 |
Apple | iPhone 6 Plus |
Apple | iPhone 6S |
Apple | iPhone 6S Plus |
Apple | iPhone 7 |
Apple | iPhone 7 Plus |
Apple | iPhone 8 |
Apple | iPhone 8 Plus |
Apple | iPhone SE |
Apple | iPhone X |
Apple | iPhone XS Max |
Apple | iPhone XS |
Apple | iPhone XR |
Apple | iPhones 8 |
Huawei | P40 Pro 5G / Ney-NX9 / ELS-NX9 |
Huawei | P40 ANA-NX9 |
Huawei | P40 lite 5G / CDY-NX9A |
Huawei | P40 Lite |
Huawei | Nova 5T / YAL-L21 |
Huawei | P SmartZ |
Huawei | P20 Lite 2019 / GLK-LX1U |
Huawei | P10 VTR-L29 |
Huawei | P10 Lite WAS-LX1 |
Huawei | Mate 10 Pro BLA-L29 |
Huawei | Mate 10 Lite RNE-L21 |
Huawei | P20 Lite/ ANE-LX1 |
Huawei | P20 / Emily-L29c |
Huawei | P20 Pro CLT L29 |
Huawei | P smart FIG-LX1 |
Huawei | Mate 20 Pro |
Huawei | P smart (2019) POT-LX1 |
Huawei | P30 ELE-L29 |
Huawei | P30 Pro / VOG-L29 |
Huawei | P30 Lite MAR-LX1A |
Motorola | Edge / XT2063-3 |
Nokia | 8.3 / TA-1243 / BabyGroot |
Nokia | Nokia 5.3 / TA-1234 / Captian Amerika |
Nokia | Nokia 6.2 / TA-1198 |
Nokia | Nokia 4.2 / TA-1157 |
Nokia | Nokia 7.2 / TA-1196 |
Nokia | 8 / TA 1005 |
Nokia | 7 Plus / TA-1046 |
Nokia | 7.1 Dual SIM (TA-1095) |
Nokia | 8.1 Dual SIM (TA-1119) |
Nokia | 9 PureView (TA-1087) |
OnePlus | 8 Pro / IN2023 |
OnePlus | 8 / IN2013 |
Samsung | Galaxy A20s / SM-A207F/DS |
Samsung | Galaxy A21s / SM-A217F/DSN |
Samsung | Galaxy A41 / SM-A415F/DSN |
Samsung | Galaxy A51 SM-A515F |
Samsung | Galaxy Z Flip / SM-F700F |
Samsung | Galaxy A71 /SM-A715F |
Samsung | Galaxy 20+ 5G / SM-G968B |
Samsung | Galaxy S20 5G / SM-G981B |
Samsung | Galaxy S20 Ultra 5G / SM-G988B |
Samsung | Galaxy Xcover Pro / SM-G715FN |
Samsung | Galaxy S10 Lite / SM-G770F |
Samsung | Galaxy Tab Active Pro / SM-T545 |
Samsung | Galaxy A70 / SM-A705FN/DS |
Samsung | Galaxy A80 / SM-A805F |
Samsung | Galaxy A30s/ SM-A307FN |
Samsung | Galaxy Note 10 / Sm-N970F |
Samsung | Galaxy Note 10+ / SM-N975F |
Samsung | Galaxy A50 / SM-A505FN/DS |
Samsung | Galaxy Xcover 4s / SM-G398FN |
Samsung | Galaxy S6 Edge G925F |
Samsung | Galaxy S6 G920F |
Samsung | Galaxy S7 G930F |
Samsung | Galaxy J3 (2017) Duos J330F/DS |
Samsung | Galaxy S7 Edge G935F |
Samsung | Galaxy S8 G950F |
Samsung | Galaxy S8+ G955F |
Samsung | Galaxy S6 Edge+ G928F |
Samsung | Galaxy A3 (2017) A320F |
Samsung | Galaxy A5 (2017) A520F |
Samsung | Galaxy Xcover 4 G390F |
Samsung | Galaxy A5 (2016) A510F |
Samsung | Galaxy S8 Duos G9500 |
Samsung | Galaxy J3 (2017) J330FN |
Samsung | Galaxy A8 (2018) A530F |
Samsung | Galaxy S9 G960F |
Samsung | SM-G965F/ Galaxy S9+ |
Samsung | Galaxy A6 A600FN |
Samsung | Galaxy A6+ A605FN |
Samsung | Galaxy J6 / SM-J600FN |
Samsung | Galaxy J7 / SM-J730F |
Samsung | Galaxy Note 9 / SM-N960F |
Samsung | Galaxy J4+ Duos J415FN/DS |
Samsung | Galaxy A9 SM-920 |
Samsung | Galaxy S10 / SM-G973F |
Samsung | Galaxy S10 + / SM-G975F |
Samsung | Galaxy S10e / SM-G970F |
Samsung | Galaxy A10 / SM-A105FN |
Samsung | Galaxy A40 / Sm-A405FN |
Samsung | Galaxy A20e / SM-A202F/DS |
Samsung | Galaxy Fold / SM-F900F |
Sony | Xperia 5 II / PDX-206 / XQ-AS52 |
Sony | Xperia 10 II XQ-AU52 |
Sony | Xperia 1 II / PDX-203 |
Sony | Xperia 5 / J9210 / PF43 |
Sony | Xperia XZ1 Compact G8441 |
Sony | Xperia XZ1 G8341 |
Sony | Xperia XZ Premium G8141 |
Sony | Xperia XA2 Dual H4113 |
Sony | Xperia XZ2 |
Sony | Xperia XZ2 Compact |
Sony | PF42/H9436 / PM-1151-BV |
Sony | Xperia XZ2 Premium Dual |
Sony | Xperia 1 |
Sony | Xperia 10 Plus I4213 |
VoLTE bruger 4G-netværket til opkald.
Før i tiden var LTE netværket forbeholdt udveksling af data og ikke tale. Med VoLTE (Voice over LTE) er der åbnet op for, at talestrømme også kan udveksles over dette netværk. Det betyder i praksis bedre dækning og en højere talekvalitet de steder hvor 4G-netværket er stærkere end telenetværket.
Vi sidder klar til at hjælpe dig
Åbningstider Support
Man – tors: 08.00 – 16.00
Fre: 08.00 – 15.30
Kontakt os på tlf.: 70 20 32 72 eller via mail mobikom@mobikom.dk. Eller kontakt os via kontaktformuleren herunder