Omnichannel kontaktcenter løsning

 

Supporter dine kunder i én samlet platform

Mobil

Se video

Dixa samler alt virksomhedens kommunikation i én platform

Mobil

Telefoni

Fuldt integreret telefoni system, som kører via din browser. Automatisk genkendelse af kunden og opslag på andre henvendelser, alt samlet i ét overblik.

Skype for Business

E-mail

E-mail support med automatisk routning til agenterne. Brug eksisterende e-mail adresser  og overrask kunderne med hurtigere besvarelse af e-mails.

Exchange

Chat

Live chat løsning til din hjemmeside med avanceret routning. Svar kunderne når de er mest effektive på din hjemmeside og giv kunden en bedre kundeoplevelse.

desktop

Kunde og brugervenlig platform

manager

Manager overblik

Få et realistisk overblik over dit team´s performance i real-time og tag fuld kontrol over jeres setup.

realtime

Real-time rapporter

Fuldt overblik over statistikker med mulighed for, at eksportere samtale historik over i dine egne rapporter.

agentinterface

Agent oplevelsen

Giv dine medarbejder et brugervenligst interface, som sparer dem tid og lader dem fokusere på kunderne.

G2Crowd Awards

“The thing I like the most about Dixa is the simplicity. It’s simple to use in a good way. Dixa makes my work a lot easier, but also faster.”

Christoffer R. -G2 Crowd reviewer

crowd
crowd2
crowd3
crowd4

Dixa was ranked #1 in G2 Crowd’s Spring 2018 reports for contact centers in the above categories.

Automatisk Multichannel Routning

Køer

Køer er designet til, at hjælpe kunder med, at få kontakt med de rette agenter så hurtigt som muligt. Samtaler af alle typer (telefon, e-mail og chat) bliver sendt til køer, og du kan tildele bestemte agenter til hver kø.

Priotering

Tildel hver kø et nummer for, at prioritere bestemte køer over andre. Dette sikrer, at de rigtige samtaler bliver håndteret først i travle perioder, da behandlingstider bliver hurtigere og mere effektiv.

Samtale Algoritmer

Vælg fra flere forskellige samtale algoritmer til, at distribuere kundesamtaler af enhver art til agenter. Brug agent prioritet til, at prioritere bestemte agenter over andre i hver kø.

multichannelroutning

En samlet platform til kommunikation via alle kanaler

 

Kunde og brugervenlig kontaktcenter løsning

 

 

 

 

En fleksibel og skalerbar løsning – Kom nemt i gang

opsætkonto

Tilmeld dig en gratis prøveperiode

For det første anbefaler vi. at du tilmelder dig en gratis prøveperiode på 14 dage for, at teste platformen selv! Hvis du har spørgsmål under testen, er vi naturligvis til rådighed 24/7.

Opsæt din konto på få minutter

Når du har adgang til din prøvekonto, vil du blive guidet via en indbygget vejledning, der tager dig fra punkt til punkt, hvorefter du kan begynde, at teste opkald, e-mails og chats.

Nem overgang

Vi hjælper dig igennem overgangsprocessen og sørger for, at din opsætning er opsat til dine behov. Når du er klar til at gå live, vil vi være der hvert skridt på vejen for at sikre, at alt går som det skal.

Dixapartner