Nyheder fra MobiKOM
Vi opdaterer løbende siden med nye funktioner
Microsoft Azure AD-integration
Hos MobiKOM arbejder vi konstant på at give den bedste brugeroplevelse. Derfor er det en stor glæde, at vi nu kan præsentere dig for en ny integration, som gør det både nemmere og mindre tidskrævende at opsætte og vedligeholde MobiKOM-løsningen.
Microsoft Azure AD-integration
Integrationen til Microsoft Azure AD gør det muligt at få alle virksomhedens medarbejdere og deres kontaktoplysninger fra deres eksisterende AD til MobiKOM-løsningen. Integrationen ligger klar i PBXAdmin i morgen den 24. marts 2022.
Konkret giver det følgende fordele:
- Nemmere opsætning for nye kunder
Når en ny kunde skal have sat deres PBX op, betyder det, at man lynhurtigt og uden bøvl kan synkronisere med virksomhedens AD og derved importere medarbejdere og deres kontaktoplysninger til PBXAdmin. - Administrer brugerne ét sted
Eksisterende kunder vil kunne matche deres brugere i PBXAdmin med AD-brugerne og fremover nøjes med at lave ændringer, oprette eller nedlægge brugere i virksomhedens AD. Når de gør det, opdateres ændringerne nemlig også automatisk på deres MobiKOM-løsning. - Automatisk synkronisering og opdatering
Én gang i døgnet sker der en automatisk synkronisering og opdatering af systemet, så nye ændringer lavet i AD slår igennem i kundens MobiKOM-løsning. Du kan også vælge at starte en synkronisering manuelt for at få ændringer til at ske med det samme. - Log ind med Microsoft
Med AD-integrationen aktiveret betyder det også, at virksomhedens medabejdere automatisk bliver sat op til at kunne logge ind med deres AD på både Bizfone.dk og i Bizfone-appen.
Hvordan virker det?
For at komme i gang skal man aktivere opkoblingen til Microsoft Azure AD i PBXAdmin. Læs mere i denne guide, hvor vi gennemgår aktivering af opkoblingen trin for trin.
Når du har styr på opkoblingen, kan du i vores FAQ bl.a. blive klogere på, hvordan du opretter, nedlægger og redigerer en MobiKOM-bruger via Azure AD. Se FAQ’en her.
Når man via AD opretter og/eller nedlægger brugere, skal man naturligvis have for øje, at dette også påvirker faktureringen af løsningen.
MobiKOM udviklede og lancerede Danmarks første Mobile Omstillingsbord til Smartphones i 2011 og i dag er vi et dansk teleselskab, som leverer telefoniløsninger til erhvervslivet. Vi fortsætter derfor med at forbedre og udvikle vores produkter, så de lever op til vores kunders behov og forventninger om, at vi er et af Danmarks førende teleselskaber til erhvervslivet.
Vi vil gerne gøre tingene mere enkelt og gennemskueligt. Derfor har vi valgt at tilbyde erhvervslivet en fremtidssikret telefoniløsning hvor alt funktionalitet er inkluderet i prisen. Vi tror på, at vi med vores kompetencer og erfaring i branchen kan skabe loyale og tilfredse kunder ved, at tilbyde dem løsninger hvor der er frihed til at bruge alle vores funktioner og samtidig tilbyde kunderne, at der ikke er nogen form for binding på vores løsning.