Nyheder fra MobiKOM
Vi opdaterer løbende siden med nye funktioner
Det betyder den blå status i Bizfone
I Bizfone vil du kunne møde en blå telefonistatus, der betyder, at en medarbejder ikke er tilgængelig på Bizfone.dk´s softphone.
Statussen vil kun fremgå for de medarbejdere, der udelukkende benytter Bizfone.dk´s softphone, hvis de enten ikke er logget ind, har lukket Bizfone.dk i deres browser eller ikke har aktiveret Ring med Bizfone.
Har medarbejderen derimod en mobil eller bordtelefon hos MobiKOM, vil statussen aldrig kunne være blå. Nedenfor kan du se en oversigt over de statusser, som du kan møde i Bizfone.
Derudover har vi også sørget for, at hvis en medarbejder er logget på en kø med Bizfone.dk´s softphone, men ikke er tilgængelig herpå, vil kaldene ikke blive sendt ud til medarbejderens softphone på Bizfone.dk. I stedet vil køens indstillinger blive fulgt.
MobiKOM udviklede og lancerede Danmarks første Mobile Omstillingsbord til Smartphones i 2011 og i dag er vi et dansk teleselskab, som leverer telefoniløsninger til erhvervslivet. Vi fortsætter derfor med at forbedre og udvikle vores produkter, så de lever op til vores kunders behov og forventninger om, at vi er et af Danmarks førende teleselskaber til erhvervslivet.
Vi vil gerne gøre tingene mere enkelt og gennemskueligt. Derfor har vi valgt at tilbyde erhvervslivet en fremtidssikret telefoniløsning hvor alt funktionalitet er inkluderet i prisen. Vi tror på, at vi med vores kompetencer og erfaring i branchen kan skabe loyale og tilfredse kunder ved, at tilbyde dem løsninger hvor der er frihed til at bruge alle vores funktioner og samtidig tilbyde kunderne, at der ikke er nogen form for binding på vores løsning.