Vi udvikler hele tiden nye funktioner, som sikrer din løsning til fremtiden
Udvalgte funktioner gavner de fleste virksomheder
One number
Softphone
Status på kolleger
Ringekøer
Landekodestyring
Professionel support
Microsoft Teams
Omstilling
Exchange integration
Fælles kontaktbog
Ringeprofiler
Træk opkald
Indtrækningsgrupper
Optag samtaler
Ring mig op
Statistik modul
Udenlandske numre
Tastemenu
Ad hoc telefonmøde
Visuel voicemail
Wallboard
Variabelt kaldsflow
Visuel fax
Speaks
Telefonmøde
Tastefunktioner
Åbningstider
Lydfiler
Mobil app
Bordtelefon
Busylight integration
Medarbejderinfo
Køadministrator
Ventemusik
Hovednummer
Viderestilling
Forstyr ikke (DND)
Opkaldshistrorik
VoLTE og WIFI-opkald
Integrationer
Login med Microsoft
eSIM
Medarbejdernote
Omstillingsbord
.... og flere funktioner
Udvalgte funktioner
Vores løsning er pakket med så meget funktionalitet og meget mere end vi har plads til på denne side, så derfor har vi udvalgt nogle af de funktioner, som vi mener gavner de fleste virksomheder
- Omstilling
- Visuelt kaldsflow
- Microsoft Teams
- Hovednummer
- Telefonkøer
- Åbningstider
- Tastemenuer
- Velkomsthilsen
- Visuel telefonsvarer
- Tastefunktioner
- Telefonmøde
- Ring med Bizfone.dk
- Indtrækningsgrupper
- Landekodestyring
- Statistik
- Optag samtaler
- Variabelt kaldsflow
- Lydfiler
- Ring mig op
- Medarbejderinfo
- Wallboard
- Fax
- Automatisk callback
- Bizfone profiler
- Status på kollegaer
- Exchange integration
- Busylight
- Udenlandske numre
Omstilling
På Bizfone.dk kan man omstille sine opkald direkte i sin browser. Vi har også bygget omstillingsfunktionen ind i vores Bizfone app.
Med Bizfone får I et omstillingsbord udover det sædvanlige. Ikke nok med, at I kan omstille kald fra jeres bordtelefoner, som I sikkert er vant til, kan I også gøre det direkte i jeres browser, eller i vores iPhone og Android app.
Omstillingen kan ske på to måder; Direkte eller Overvåget. Med direkte omstilling, bliver opkaldet stillet igennem til jeres kontakt med det samme og jeres opkald ophører. Med overvåget omstilling, kommer I igennem til en kontakt og kan spørge, om vedkommende har tid til at tage imod din omstilling.
Kort sagt – Omstillingsbordet kan alt det, du kender fra traditionelle telefonanlæg samt meget mere.
Visuelt kaldsflow
Med visuelt kaldsflow fra Bizfone, kan I få et komplet overblik over, hvordan telefonopkald bevæger sig gennem jeres system. Helt enkelt, er et visuelt kaldsflow et rutekort over, hvordan indgående kald agerer, når der ringes til jeres virksomhed.
Udformningen af et kaldsflow, afhænger udelukkende af de behov og ønsker, som I har til jeres ip-telefoni. Alle funktionsmoduler, kan bygges sammen på præcis den måde, I ønsker det. Åbningstider, tastemenuer, visuelle telefonsvarer, landekodestyring, telefonkøer og meget mere, kan altid til- og fravælges, så Bizfone-teleløsningen altid matcher jeres behov.
Dermed er I altid sikret, at jeres kunder, kolleger og samarbejdspartnere, kommer nemt og hurtigt igennem til de rette medarbejdere, og dermed får en god oplevelse – hver gang!
Microsoft Teams
Med Microsoft Teams har vi kombineret det bedste fra to verdener, så I kan få en slagkraftig kommunikationsløsning, der dækker alle jeres behov. Vi har bl.a. optimeret kontaktmulighederne i Microsoft Teams, så I kan ringe til både mobil- og fastnetnumre fra Microsoft Teams klienten.
Alle vores platforme er synkroniseret med Microsoft Teams, så status på kolleger, kalenderinformationer og kontakter altid er tilgængelig – uanset om I bruger Microsoft Teams eller Bizfone via mobilen eller computeren.
Alt det og meget mere er med til at give jer nogle helt nye og unikke muligheder for effektiv kommunikation imellem kunder, kolleger og samarbejdspartnere.
Ønsker du at vide mere om mulighederne med Microsoft Teams, kan du læse mere på vores side om Microsoft Teams
Hovednummer
Om I har et enkelt hovednummer eller måske flere, kan det nemt opsættes.
Et hovednummer er erhvervstelefoniens kerne. Herfra udgår alle systemets funktioner og numre. Hos Bizfone har vi lavet en simpel måde at holde styr på de enkelte hovednumre og deres relationer til resten af virksomhedens telefoner og funktioner nemlig Visuelt Kaldsflow.
Hos Bizfoen kan vi sørge for at I får det hovednummer der passer lige til jer, eller flytte jeres nuværende til os.
Jeres nye Bizfone løsning kan skræddersyes efter jeres behov, med lige så mange hovednumre og funktionaliteter som I har brug for.
Telefonkøer
Med telefonkøer kan I sikre, at det er de rigtige medarbejdere, som håndterer jeres kunder, så de får en god kundeoplevelse. I bestemmer selv, hvor mange telefonkøer jeres virksomhed skal have og hvordan disse opsættes.
Telefonkøer giver også virksomheden mulighed for, at kunder kan vente til musik indtil en medarbejder er ledig. I kan også indstilles et ”Ring mig op” speak, så kunden slipper for at vente i køen og i stedet bliver ringet op – så snart én af jeres medarbejdere er ledig.
Åbningstider
Med funktionen ”Åbningstider” kan I selv indstille, hvornår jeres Bizfone system skal være ”åbent” eller ”lukket”. Det betyder, at jeres kunder altid får hjælp, når I har åbent og klar besked, hvis I har lukket.
Eksempel (Inden for normal åbningstid):
”Velkommen til Bizfoen, du har nu følgende valgmuligheder”…
Eksempel (Uden for normal åbningstid):
”Du har ringet til Bizfone uden for vores normale åbningstid, som er:
mandag til torsdag fra 08:00 til 16:00, og fredag fra 08:00 til 14:00, samt lørdag fra 09:00 – 12:00. Ved hastesager kan vores vagt kontaktes på +45 70 20 32 72”.
Tastemenuer
En tastemenu sparer jeres kunder for tid, og jeres medarbejdere undgår samtidig unødig håndtering af opkald – der ikke var tiltænkt dem.
I bestemmer selv hvordan tastemenuen skal opsættes, og I kan selv ændre den løbende.
Har I fx en salgs-, kundeservice- eller administrationsafdeling e.lign. kan vi lave en tastemenu, som dirigerer kunderne hen til præcis den afdeling de måtte ønske.
En tastemenu fra Bizfone er et stærkt værktøj til at effektivisere jeres daglige kundebetjening.
Velkomsthilsen
En velkomsthilsen kan give et personligt præg til jeres virksomhed.
En velkomsthilsen er det første jeres kunder møder, når de ringer til jer, og kan med fordel kobles sammen med en tastemenu, så jeres kunder bliver dirigeret hen til en medarbejder, der kan løse opgaven.
I kan nemt opsætte jeres egen personlige velkomsthilsen, som I kan uploade til Bizfone-systemet eller blot indtale den direkte via en telefon, som er tilknyttet jeres løsning.
Hvis I vil have en professionel stemme på jeres velkomsthilsen, så tilbyder Bizfoen professionel indspilning af speaks.
Visuel telefonsvarer
En visuel telefonsvarer er et effektivt redskab til administration af jeres daglige kommunikation med kunder og kolleger.
I kan oprette en unik telefonsvarer for både virksomheden og for hver enkelt medarbejder. I har med vores visuelle telefonsvarer mulighed for både at aflytte, spole, slette og få tilsendt beskederne direkte på e-mail.
De personlige telefonsvarer administreres nemt via jeres adgang til Bizfone.dk, på jeres bordtelefoner eller direkte i Bizfone app´en. Man kan tilføje en telefonsvarer på en “Åbningstid”, hvis I fx har en salgslinje, hvor man gerne vil modtage forespørgsler efter lukketid.
Tastefunktioner
Vores tastefunktioner giver adgang til en lang række funktioner, så I altid kan håndtere jeres daglige opkald nemt og hurtigt. Funktioner såsom at logge af/på køer, direkte eller overvåget omstilling, indtale velkomsthilsener og aflytning af telefonsvarer, klares nemt og hurtigt via Bizfones tastefunktioner.
Ved brug af smartphones har vi udviklet vores Bizfone app, hvor alle tastefunktioner er pakket ind i et flot design, og med smarte genvejstaster for endnu nemmere kundebetjening.
Telefonmøde
Med Bizfoen får I to typer af telefonmøder, så I er sikret de bedste betingelser for optimalt samarbejde imellem kolleger og eksterne samarbejdspartnere.
Den ene er en mødetelefon, I kan oprette lige så mange af, som I har behov for. Disse mødetelefoner defineres med et navn, samt en firecifret pinkode, som bruges til at få adgang.
I har også mulighed for at starte et AD HOC-telefonmøde, så man hurtigt kan starte et nyt telefonmøde på farten – via Bizfone app’en.
Ring med Bizfone.dk
Med Bizfone.dk har du mulighed for at foretage og besvare kald, direkte i din browser. Du indtaster blot et navn/eller nummer på den person du vil ringe op, hvorefter Bizfone automatisk søger efter kontakten. Du trykker dernæst på det grønne telefonrør eller ”Enter”, for at ringe op.
Når opkaldet er igang, har du alle de velkendte funktioner til rådighed, såsom direkte og overvåget omstilling, slå på lydløs, samt at tilføje en person til samtalen.
Telefonien kører nu også fejlfrit i din browser.
Indtrækningsgrupper
Med indtrækningsgrupper kan du blive siddende på din plads og tage et opkald, som ringer hos en kollega eller på nabokontoret.
Derved ringer jeres kunder aldrig forgæves, hvis én af dine kolleger er syg, i møde eller blot ikke tilstede.
Bizfones indtrækningsgrupper sikrer jeres kunder en høj tilgængelighed, og derved de bedste betingelser for en god kundeservice.
.
Landekodestyring
Har I kunder lokaliseret i flere forskellige lande, så kan Bizfone landekodestyring sikrer, at jeres internationale kunder mødes af en velkomsthilsen og en tastemenu oplæst på kundens eget sprog.
Bizfones landekodestyring kan nemlig aflæse, fra hvilket land kunden ringer og derved bestemme, på hvilket sprog velkomsthilsenen og tastemenuen skal oplæses.
Eksempel
Har I fx kunder i Spanien og har I en spansk afdeling til at betjene disse kunder, så kan landekodestyringen sikre, at alle spanske kunder bliver dirigeret til et spansk speak/tastemenu hvorefter de lander i jeres spanske afdeling – selvom de ringer på jeres danske hovednummer.
Statistik
Bizfones indbyggede statistikmodul giver en detaljeret oversigt over jeres virksomheds ind – og udgående kald.
I statistikmodulet kan I bl.a. andet se statistik over jeres virksomheds telefonkøer, telefoner, lokalnumre og medarbejdere. Derudover kan I se, hvornår en given medarbejder logger ind og ud af en kø, og hvor mange ind – og udgående opkald medarbejderen har håndteret.
Statistikken er pakket ind i overskuelige diagrammer for et bedre overblik, og kan ligeledes laves som et Excel udtræk, eller som en PDF med den visuelle statistik.
I kan bruge statistikmodulet til at analysere jeres daglige kommunikation, som bl.a. kan være med til at optimere jeres kundebetjening – så jeres kunder altid får en god oplevelse.
Optag samtaler
Med Bizfone får I mulighed for at optage opkald foretaget af jeres medarbejdere. Alle samtaler er specificeret med samtaletidspunkt, samt en oversigt over lokalnumrene på medarbejderne, som har deltaget i samtalerne.
Når Bizfone optager jeres samtaler får I en lang række muligheder, da I kan analysere på jeres medarbejderes opkald.
Dette er især værdiskabende for virksomheder, som har salgs- og kundeserviceafdelinger, hvor det kan være relevant at gennemgå tidligere foretagede kald, med henblik på en løbende optimering af medarbejdernes håndtering af salg og kundeservice.
Variabelt kaldsflow
Med et variabelt kaldsflow fra Bizfone får I mulighed for nemt at justere den måde, hvorpå alle indgående kald dirigeres.
Ved hjælp af én genvejstast på bordtelefonen kan I dreje alle kald i en anden retning end normalt. Forstil jer et sporskifte, hvor alle kaldene kører til højre, når modulet er aktivt og til venstre, når modulet er deaktiveret.
I kan også åbne jeres telefoner tidligere end jeres forudindstillet “Åbningstid” er sat til. Derved kan jeres kunder komme igennem til jer, hvis I fx er mødt ind tidligere end normalt.
Lydfiler
Bizfone tilbyder uanede muligheder med speaks til velkomsthilsener, åbningstider, tastemenuer, landekodestyring, samt forskellige typer af ventemusik.
Det betyder, at I kan få forskellige velkomsthilsener alt efter behov. Det kan være I vil have et speak, der bruges når I holder ferielukket, hvis I fx kører en salgskampagne op til jul.
Vi samarbejder med professionelle speakere og kan bistå med at få lavet lydfiler, som passer præcis til jeres behov.
Ring mig op
Med Bizfones “Ring mig op” – funktion kan I give jeres ventende kunder en endnu bedre kundeservice, da I ringer dem op så snart I har tid.
De ventende kunder vil blive mødt af et speak, som fortæller om muligheden for at indtaste deres telefonnummer. Hvis de indtaster deres nummer, vil I efterfølgende få en melding om, at denne kunde gerne vil ringes op på dét nummer.
“Ring mig op” – funktionen kan også aktiveres uden for jeres normale åbningstid, så I den efterfølgende dag kan kontakte kunderne.
Medarbejderinfo
Med Bizfones teleløsning er det muligt at tilføje flere informationer ved hver medarbejder i oversigten på Bizfone.dk.
Det kan fx være informationer om hvilken afdeling de tilhører, hvilke kompetencer medarbejderne besidder, hvilke ansvarsområder de har eller hvem der er backup i ferieperioder o. lign. Man kan tilføje alle de informationer der er behov for.
Hver medarbejder kan løbende ændre deres informationer, hvis der fx sker organisationsændringer, hvor det er nødvendigt at ændre hvilken afdeling man tilhører.
Wallboard
Med vores wallboardløsning kan I se relevante informationer, såsom antal ventende i kø, hvilke medarbejdere der er tilmeldt køerne, svartid, antal mistede opkald, længst i kø, medarbejdernes tilgængelighed og meget mere…
Med alle disse informationer lige ved hånden, har I de bedste betingelser for at allokere de rette ressourcer, og derved optimere jeres kundehåndtering.
Opsætningen kan nemt ændres via drag and drop, så I altid har en skræddersyet visning, der passer til de enkelte afdelingers behov.
Fax
Med vores online faxløsning er det slut med den traditionelle fysiske faxmaskine, som både er dyr og optager plads på kontoret.
Indgående faxbeskeder modtager I som PDF-filer via email. Hvis I vil sende en fax som PDF, kan dette gøres direkte fra jeres mailsystem.
Vores faxløsning er også billigere for jeres virksomhed, da I kun betaler en lav takst for afsendelse af faxbeskeder.
Automatisk callback
Med automatisk callback aktiveret på en kø kan jeres kunder slippe for at hænge i telefonen og vente på, at det bliver deres tur. I stedet kan de blive ringet op af en medarbejder, så snart det er deres tur i køen.
Når det så er deres tur, får jeres medarbejdere et indgående kald. Her fortæller et speak, at det er et automatisk callback, hvorefter der automatisk ringes op til kunden.
Medarbejderne skal ikke gøre andet end at besvare et indgående kald, og kunderne får samtidig en god oplevelse.
Bizfone profiler
Tilgængelighed er altafgørende for den gode kundeoplevelse, og for at samarbejdet mellem kolleger og samarbejdspartnere glider så nemt og smertefrit som muligt. Derfor er det vigtigt, at man kan få fat på dig, uanset om du sidder på kontoret, i bilen, er på lageret eller et helt andet sted. Men samtidig skal du heller ikke forstyrres, hvis du fx sidder i et vigtigt møde.
Vi har derfor udviklet intelligente profiler, som helt automatisk kan sørge for, at du ikke bliver forstyrret i et vigtigt møde, at du modtager alle opkald på din mobil – når du er på farten, og at du ikke får et arbejdsrelateret opkald, når du har fri. Profilerne kan også sørge for, at du viser dit arbejdsnummer, når du ringer med din mobil, så forretningsforbindelser ikke får dit privatnummer.
Du bestemmer naturligvis helt selv, hvordan dine ringeprofiler skal håndtere dine ind- og udgående opkald, så du altid har den mest optimale tilgængelighed for dine kunder, kolleger og samarbejdspartnere.
Dine profiler kan du styre manuelt eller lade dem skifte automatisk via dine aftaler i din Outlook-kalender.
Status på kollegaer
Flere og flere virksomheder har medarbejdere på forskellige lokationer, hvorfor man ikke fysisk kan se, om en kollega er ledig eller optaget. Og selv hvis man sidder det samme sted, kan det nogle gange være svært at afgøre, om en kollega er optaget eller ej.
Derfor har vi gjort hver medarbejders status synlig med et grønt eller rødt statussymbol, så du altid kan se, hvem der er ledig og optaget. Symbolet er synligt på Bizfone.dk, i Bizfone app’en og i Skype for Business, så du altid kan få overblikket, uanset hvilken enhed du benytter.
Exchange integration
Vi har lavet en unik integration med Microsoft Exchange, så du og dine kolleger kan få koblet jeres Exchange-kalendere til jeres kommunikationsløsning fra MobiKOM. Det betyder bl.a., at I kan se hinandens kalenderaftaler for den pågældende dag på Bizfone.dk og i Bizfone app’en.
Del din kalender med dine kollegaer
Vores Bizfone profiler kan ligeledes skifte ud fra de aftaler, som du har i din Outlook-kalender, så du helt automatisk har den rette profil. Sidder du fx i et møde eller er på farten, vil din aktive profil matche din aktuelle status.
Vis din telefonistatus med Busylight
Undgå forstyrrelser midt i et opkald. Busylight er et lille stykke hardware, der visuelt fortæller dine kolleger, om du er ledig eller optaget – uanset om du benytter din bordtelefon, mobil eller bizfone.dk.
Vælg mellem 2 Busylight-modeller
Kuando Busylight Alpha
Kuando Busylight Alpha er diskret og fleksibel, og kan placeres præcis som du ønsker det. Den afspejler visuelt din telefonistatus på tværs af alle dine enheder – uanset om du bruger vores softphone på Bizfone.dk, mobil eller bordtelefon.
Derudover har du mulighed for at aktivere den indbyggede højtaler, der sikrer, at du ikke misser et vigtigt opkald.
Størrelse: 10,5 cm x 1,6 cm
Juster lydstyrken i den indbyggede højtaler
Nem tilslutning med USB (3 m ledning)
Kuando Busylight Omega
Kuando Busylight Omega er designet til åbne kontorlandskaber, og gør det let for dine kolleger at se din telefonistatus og tage hensyn, imens du sidder midt i et opkald. Omega viser, om du taler i telefon eller ej – uanset om du bruger Bizfone.dk, mobil eller bordtelefon.
Ligesom ved Alpha har du mulighed for at aktivere den indbyggede højtaler, der ringer, når du modtager et kald.
Størrelse: 3,8 cm x 3,8 cm
Ses let på lang afstand
Nem tilslutning med USB (3 m ledning)
Farven indikerer din tilgængelighed
5 forskellige statusser
Busylight lyser grønt, når du er ledig, rødt, når du har et opkald og blinker blåt i det du modtager et kald. Har du aktiveret DND (Do not Disturb), der afviser alle dine opkald, lyser Busylight hvidt, og er du logget ud af din computer, vil den lyse gult.
Har du behov for et udenlandsk telefonnummer?
Med MobiKOM kan du få udenlandske telefonnumre til mere end 50 lande. I 40 af disse lande kan du endda få flyttet eksisterende udenlandske numre til MobiKOM.
Hvis I ofte har behov for at ringe til et bestemt land, kan det være en stor fordel at have et telefonnummer med dette lands landekode. Mange er tilbøjelige til ikke at besvare opkald med en udenlandsk landekode, og det kan derfor være en barriere mellem jer og jeres udenlandske kunder, at I ringer med et dansk nummer. Med MobiKOM kan I få et telefonnummer til det eller de lande, I har behov for at ringe til, så flere kunder vil besvare jeres opkald.
Oprettelse af udenlandsk nummer:
200 kr. pr. nummer
Abonnement:
69 kr. om måneden pr. nummer
Herunder kan du se, i hvilke lande vi kan oprette telefonnumre, og i hvilke vi kan portere allerede eksisterende numre:
Oprettelse + nummerportering |
|
Australien |
New Zealand |
Belgien |
Norge |
Brasilien |
Østrig |
Canada |
Panama |
Chile |
Polen |
Cypern |
Portugal |
Danmark |
Puerto Rico |
Estland |
Rumænien |
Findland |
Slovakiet |
Frankrig |
Slovenien |
Grækenland |
Spanien |
Holland |
Storbritanien |
Irland |
Sverige |
Israel |
Sydafrika |
Italien |
Tjekkiet |
Kroatien |
Tyrkiet |
Letland |
Tyskland |
Litauen |
Ungarn |
Luxembourg |
USA |
Mexico |
Kun oprettelse |
|
Argentina |
Japan |
Bahrain |
Kina |
Bulgarien |
Malaysia |
Columbia |
Malta |
Dominikanske Republik |
Peru |
El Salvador |
Singapore |
Georgien |
Sydkorea |
Hong Kong |
Forslag til nye funktioner
Vi er altid åben for nye forslag til, at gøre vores løsning bedre og mere brugervenlig.
Sidder du inde med nye idéer, er du velkommen til at kontakte os på tlf.: 70 20 32 72 eller via mail mobikom@mobikom.dk. Ellers udfyld vores kontaktformular herunder med dine forslag, så kigger vi på det.