Nyheder fra MobiKOM
Vi opdaterer løbende siden med nye funktioner
Nu kan du omstille til en telefonkø på Bizfone.dk
Det er nu muligt at omstille kald (direkte eller overvåget) til en telefonkø på Bizfone.dk. Dermed kan du hurtigere ekspedere en kunde videre, som ønsker hjælp. Du behøver nemlig ikke at bruge tid på at finde frem til en ledig kollega, men kan i stedet lade medarbejderne i en telefonkø håndtere kundens forespørgsel, så snart det bliver kundens tur.
Sådan gør du
Når du har et igangværende opkald på mobilen, bordtelefonen, Skype for Business eller Bizfone.dk, vil der på hver telefonkø på Bizfone.dk være en knap til en direkte og overvåget omstilling, som du kan trykke på.
Foretager du en overvåget omstilling, bliver du sat i køen – indtil en kollega bliver ledig til at modtage din omstilling. Foretager du en direkte omstilling, bliver kunden sat i kø og vil dernæst blive præsenteret for samme annonceringsspeaks, som andre ventende i den samme kø. Du kan også ringe op til en telefonkø, hvis du fx har behov for at snakke med en tilfældig kollega i kundeservice, salg eller noget helt andet.
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os.
MobiKOM udviklede og lancerede Danmarks første Mobile Omstillingsbord til Smartphones i 2011 og i dag er vi et dansk teleselskab, som leverer telefoniløsninger til erhvervslivet. Vi fortsætter derfor med at forbedre og udvikle vores produkter, så de lever op til vores kunders behov og forventninger om, at vi er et af Danmarks førende teleselskaber til erhvervslivet.
Vi vil gerne gøre tingene mere enkelt og gennemskueligt. Derfor har vi valgt at tilbyde erhvervslivet en fremtidssikret telefoniløsning hvor alt funktionalitet er inkluderet i prisen. Vi tror på, at vi med vores kompetencer og erfaring i branchen kan skabe loyale og tilfredse kunder ved, at tilbyde dem løsninger hvor der er frihed til at bruge alle vores funktioner og samtidig tilbyde kunderne, at der ikke er nogen form for binding på vores løsning.